Onderhoud en reparatie
Planmatig onderhoud
In een goed onderhouden huis is het prettig wonen, daarom onderhouden wij onze woningen regelmatig. Zo voeren wij werkzaamheden uit aan de buitenzijde van de woning, bijvoorbeeld het schilderwerk van kozijnen en deuren of het vervangen van dakbedekking. Om de zoveel tijd kijken wij of het keukenblok of een badkamer aan vervanging toe is. Ook onderhouden wij de installaties in de woning of het gebouw, zoals cv-ketels en liften. Ieder jaar maken wij hiervoor een planning en bekijken wij in welk wooncomplex of een groep woningen onderhoud nodig is. Dat noemen wij planmatig onderhoud.
Ook voor dit jaar hebben wij een planning gemaakt. Kijk in het onderhoudschema voor meer informatie en of jouw woning dit jaar aan de beurt is voor planmatig onderhoud.
Reparatieverzoek
Wilt u een reparatieverzoek doorgeven, klik dan op doorgeven reparatieverzoek. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken. We geven op twee uur nauwkeurig aan hoe laat we komen. Bijvoorbeeld ’s ochtends tussen tien en twaalf uur.
Niet al het onderhoud is echter voor rekening van de verhuurder. Wilt u weten wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud, dan kunt u hier de folder Wie onderhoud wat? downloaden.
Glasschade
Glasschade kunt u rechtstreeks melden bij Samenwerking Glasverzekering 0800-0226 100
Er wordt gevraagd naar:
- uw gegevens: naam, postcode, huisnummer en telefoonnummer;
- de schade: schadedatum, oorzaak;
- soort glas: enkel/dubbe/figuur/draad;
- plaats in het pand en afmeting(en).
Persoonlijk contact
Mocht u het reparatieverzoek telefonisch (0341-357 405) willen melden of even langs willen komen op kantoor, dan kan dat van maandag t/m donderdag van 8.00 tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur. Buiten kantoortijden wordt u via de telefoonbeantwoorder doorverwezen.