Onderhoud en reparatie

Wilt u weten welke onderhoudswerkzaamheden voor dit jaar staan gepland? Hier kunt u het Onderhoudschema 2017 downloaden.

Reparatieverzoek
Wilt u een reparatieverzoek doorgeven, klik dan op doorgeven reparatieverzoek. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om een afspraak te maken. We geven op twee uur nauwkeurig aan hoe laat we komen. Bijvoorbeeld ’s ochtends tussen tien en twaalf uur.

Niet al het onderhoud is echter voor rekening van de verhuurder. Wilt u weten wie verantwoordelijk is voor welk onderhoud, dan kunt u hier de folder Wie onderhoudt wat? downloaden.

Glasschade
Glasschade kunt u rechtstreeks melden bij Centraal Beheer Achmea via 0800-0229955.
Er wordt gevraagd naar:
- uw gegevens: naam, postcode, huisnummer en telefoonnummer;
- de schade: schadedatum, oorzaak;
- soort glas: enkel/dubbe/figuur/draad;
- plaats in het pand en afmeting(en).

Persoonlijk contact
Mocht u het reparatieverzoek telefonisch (0341-357 405) willen melden of even langs willen komen op kantoor, dan kan dat van maandag t/m donderdag van 8.00 tot 16.30 uur en op vrijdag van 8.00 uur tot 12.00 uur. Buiten kantoortijden wordt u via de telefoonbeantwoorder doorverwezen. 
© 2017 Woningstichting Putten • Spoorstraat 2 • 3881 BW PUTTEN • Tel. 0341-357405 • E-mail info@wsputten.nl