Kwaliteit van onze dienstverlening
Bij Woningstichting Putten streven wij naar een goede dienstverlening, kwalitatief goede woningen en tevreden huurders. Sinds 2010 zijn wij de trotse bezitters van het KWH-huurlabel, dat wordt uitgegeven door het Kwaliteitcentrum Woningcorporaties Huursector, kortweg het KWH. Het huurlabel geeft aan dat wij voldoen aan een groot aantal kwaliteitseisen. Daarmee zijn we er nog niet, want wij werken doorlopend aan het verbeteren van onze dienstverlening, zodat deze optimaal aansluit aan de wensen van onze huurders.
KWH en klanttevredenheidonderzoek
KWH verricht onderzoek naar de waardering van onze huurders over de dienstverlening. In het onderzoek wordt gekeken naar de volgende thema’s:
- Algemene dienstverlening
- Huur opzeggen
- Woning zoeken
- Woning betrekken
- Reparaties
- Onderhoud
- Klachtenafhandeling
Zijn onze huurders over het algemeen tevreden, dan ontvangen wij het KWH-huurlabel.
KWH vraagt per e-mail of telefonisch aan onze huurders of zij willen meewerken aan enquêtes over onze dienstverlening. Uiteraard is dit niet verplicht, maar wij stellen medewerking wel erg op prijs. Samen met de beleving van onze huurders kunnen wij onze dienstverlening continu verbeteren.
Voor meer informatie over KWH en het onderzoek klik hier.
De cijfers over 2022